Conferinta internationala Marketing in Direct a ajuns la cea de-a patra editie

Pe 26 septembrie, la Clubul Diplomatic Bucuresti, va avea loc cea de-a patra editie a conferintei internationale Marketing in Direct (MID), ce va avea tema "The connected direct marketer". Dupa ce editia trecuta a fost axata pe consumul responsabil de "E"-uri in retelele de comunicare si strategiile de marketing, in acest an specialisti in domeniu vor povesti despre omul de marketing interconectat cu toate mediile si legatura atat virtuala, cat si fizica cu consumatorul. Tot in cadrul evenimentului vor fi dezbatute importanta pe care o are Social Media in comunicarea cu publicul tinta si, totodata, riscurile pe care le prezinta.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


GMP+WEBSTYLER

In 2018, agentiile GMP Advertising si Webstyler au fuzionat, formand o singura agentie cu servicii intergrate GMP+WEBSTYLER, parte din GMP Group alaturi de GMP PR, Chapter 4 si Point Public Affairs. Cele doua agentii... vezi detalii »

Create Direct

Compania Create Direct a fost infiintata in 2004 si este detinuta de Mediapost Hit Mail, care face parte din grupul Postei Franceze (La Poste). Create Direct este liderul pietei romanesti de solutii de incentive... vezi detalii »

Branduri

Subiecte

Sectiune



Related