Western Union sustine educatia tinerilor din 11 tari cu ocazia UEFA Europa League

Western Union, partenerul global al UEFA Europa League, lanseaza proiectul de CSR PASS prin intermediul caruia fiecare pasa reusita din acest sezon al competitiei va fi transformata in fonduri care sa sustina educatia tinerilor din Romania, Brazilia, China, Columbia, Jamaica, Mexic, Maroc, Nigeria, Senegal, Rusia si Turcia, informeaza un comunicat emis de DC Communication.

Initiativa il are ca ambasador pe fostul star international de fotbal Patrick Vieira si va debuta pe 20 septembrie, odata cu etapa pe grupe din sezonul 2012/2013 a UEFA Europa League. PASS va transforma fiecare pasa reusita din fiecare meci in fonduri care vor acoperi o zi de scoala pentru un elev. Acestea urmeaza sa fie alocate si distribuite pe baza costurilor educationale identificate in fiecare piata vizata. Aceasta initiativa va avea o durata de trei ani, pana in 2015, perioada in care Western Union este sponsor pentru UEFA Europa League. Obiectivul campaniei este sustinirea a un milion de zile de scolarizare.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Sectiune



Related