O noua abordare GfK in domeniul cercetarii de brand si customer managementului bazata pe tipuri de relatii interumane

GfK a dezvoltat o noua abordare in aria cercetarii de brand si de customer management care are la baza ideea ca relatiile dintre oameni servesc ca metafore, dar si ca modele care descriu legaturile dintre consumatori si marci, potrivit unei informari din partea GfK Romania. GfK incearca sa simplifice astfel modelele de intelegere si masurare a performantelor brandurilor, traducandu-le prin tipuri de relatii emotionale sau sociale, de la amic, prieten din copilarile, pana la cunostinte sau aventuri.

Modelul GfK a fost dezvoltat in colaborare cu prof. Susan Fournier de la Universitatea din Boston, un expert in managementul experientelor cu o marca. Metodologia se bazeaza pe o initiativa de cercetare si dezvoltare globala in 11 categorii de produse si peste 250 de marci.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related