MasterCard incurajeaza platile contactless prin intermediul unor parteneriate cu Carrefour, Metrorex si Tursib

Pentru a incuraja platile contactless, MasterCard deruleaza o campanie promotionala in hypermarketurile Carrefour din tara, informeaza un comunicat emis de retailer. Astfel, pentru o perioada de 2 luni, toti cei care platesc contactless cumparaturile in locatiile partenere, cu cardurile MaterCard PayPass sau Maestro PayPass, primesc pe loc o doza de Coca-Cola Zero. In cadrul campaniei se vor acorda 30.000 de doze de Coca-Cola Zero, iar o persoana va primi premiul de fiecare data cand utilizeaza dispozitivul contactless.

"Dupa initiativele de incurajare a platilor contactless in transportul in comun – in Sibiu si Bucuresti, acum, timp de doua luni, alaturi de Carrefour, vrem sa ii recompensam pe utilizatorii de carduri nu doar cu timpul scurt petrecut la casa, ci si cu premii oferite pe loc, la fiecare plata cu PayPass", spune Gabriel Ghita (Business Development Manager CEE, MasterCard Europe).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Sectiune

Dictionar



Branded


Related