Alex Oancea (VEKA) despre strategia de comunicare VEKA in Romania

Alex Oancea (VEKA) despre strategia de comunicare VEKA in Romania

Achizitia ferestrelor e o decizie care presupune cantarirea unor aspecte precum tipul profilului, care poate sa fie de aluminiu, lemn sau PVC, protectia la zgmotele de afara si temperaturi extreme, rezistenta in timp si usurinta in manevrare, la care se adauga si costul. In cazul ferestrelor termopan, se diferentiaza trei clase, in functie de grosimea peretelui exterior si de durata de viata: A, B si C.

Intr-un interviu cu Alex Oancea (Marketing Manager, VEKA Romania) am aflat ca in aceasta industrie, cele mai cunoscute branduri sunt de fapt furnizorii profilului de PVC pe care alte companii il prelucreaza pentru produsul final si ca VEKA Romania produce doar profile tip termopan clasa A. In aceste conditii, VEKA investeste in primul rand in educarea consumatorilor astfel incat sa ia in considerare achizitionarea ferestrelor de clasa A, in sustinerea intreprinzatorilor care asambleaza si monteaza ferestre si mai putin in promovarea brandului in sine.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


MullenLowe

De peste 25 de ani in Romania, MullenLowe este o agentie de creatie, marketing si brand strategy care isi propune sa isi pastreze mentalitatea de creativitate antreprenoriala si spiritul dinamic. Agentia se... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related