Campanii sociale care schimba Romania

Campanii sociale care schimba Romania

Ce urasti mai mult pe lumea asta? Gandeste-te. Si apoi schimba acel lucru pe care il urasti in ceva bun pentru tine si comunitate. Acesta a fost mesajul conferintei "Hate the World!" din cadrul Zilelor Biz. Vorbitorii din ziua CSR au prezentat proiecte de succes si au impartasit povesti emotionante despre  modalitati in care companiile se pot implica in comunitati si pot aduce beneficii societatii.

Semida Duriga, CSR Director & Group Creative Director la Next Advertising, a deschis conferinta prin enumerarea lucrurilor pe care le uraste. De ce se vorbeste despre ura intr-o conferinta dedicata CSR-ului? Pentru ca frustrarea si emotiile negative s-au dovedit a fi motorul schimbarii in bine, a spus Semida.
Next Advertising foloseste creativitatea pentru a lupta impotriva lucrurilor pe care le detesta: "Luam situatii inumane, inacceptabile sau grave si incercam sa le amelioram. Daca am porni de la lucruri pozitive, meseriile noastre nu ar mai exista. Daca totul ar fi perfect, atunci nu am mai avea nevoie de motivatii puternice ca sa incercam sa schimbam ceva in bine", a mai spus Semida Duriga.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related