Noi orizonturi pentru Tara lui Andrei: Petrom relanseaza cel mai important program de CSR al companiei

Noi orizonturi pentru Tara lui Andrei: Petrom relanseaza cel mai important program de CSR al companiei

Protejarea mediului, dezvoltarea comunitara si educatia sunt cele trei directii pe care Petrom le urmeaza in continuare prin programul de responsabilitate sociala Tara lui Andrei. Cu o platforma innoita ce gazduieste exemple de proiecte desfasurate in dezvoltarea comunitatii si noul slogan "Tara lui Andrei – o tara mai buna… in fiecare zi", compania isi propune sa sustina romanii in construirea unei comunitati mai bune pentru ei si pentru viitorul lor. 

Discursul personajului Andrei, cel pe care l-am vazut in primele reclame pentru Tara lui Andrei, a prezentat, in cadrul unei conferinte organizate la Petrom City, argumentele pentru care e nevoie de investitii in educatie: 15% din cele 21.000 de unitati de invatamant preuniversitare din Romania si-au incetat activitatea din cauza conditiilor insalubre in care se aflau. Iar in ultimii doi ani, aproape 2.000 de scoli au fost inchise la sate. Cu toate acestea, pentru anul 2012, bugetul alocat educatiei este de 3,6% din PIB, in timp ce media europeana reprezinta o valoare dubla.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info

GMP+WEBSTYLER

In 2018, agentiile GMP Advertising si Webstyler au fuzionat, formand o singura agentie cu servicii intergrate GMP+WEBSTYLER, parte din GMP Group alaturi de GMP PR, Chapter 4 si Point Public Affairs. Cele doua agentii... vezi detalii »

WEBSTYLER

WEBSTYLER este cea mai premiată agenție de digital din România atât la nivel local cât și internațional. De 18 ani pe piață, timp în care a oferit servicii de strategie și creație la cele mai... vezi detalii »

Branduri

Campanii

Pozitii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Related