Initiativa ALTFEM de a schimba imaginea femeilor in publicitate si mass-media

Initiativa ALTFEM de a schimba imaginea femeilor in publicitate si mass-media

Spotul incepe si vocea unui expert iti spune de ce ar trebui sa cumperi produsul. Te-ai gandit ce sanse sunt ca vocea pe care o auzi sa fie a unei femei?

Din raportul ALTFEM ce arata imaginea femeii in societatea romaneasca in 2011, aflu ca 22 dintre cele 80 de reclame TV analizate, care includ parerea unui expert, au ca specialisti femei. Pentru celelalte 58 de spoturi, expertii sunt barbati. In presa scrisa, atunci cand este ceruta parerea unui specialist, in 65% dintre cazuri este oferit punctul de vedere al unui barbat. Iar la TV, doar 22% dintre invitatii la talk-show-uri sunt femei. Datele raportului au fost obtinute in perioada 15 februarie – 15 mai 2011 , pe baza a trei paliere de analiza: reclame TV, emisiuni TV si presa scrisa.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Pozitii

Subiecte

Sectiune



Related