Simona Hancu (Vincon Vrancea): Soiuri de consumatori si oportunitati de dezvoltare in piata de vinuri din Romania

Simona Hancu (Vincon Vrancea): Soiuri de consumatori si oportunitati de dezvoltare in piata de vinuri din Romania

Vinurile vin cu o poveste sau cer o poveste, intr-o piata mult fragmentata si foarte dinamica. Este ceea ce a atras-o pe Simona Hancu sa se alature industriei, ca Marketing Director la Vincon Vrancea, companie cu o istorie de peste 60 de ani.

Piata vinurilor imbuteliate a inceput sa scada in urma cu 4 ani, ajungand in 2012 la valoarea de 350 de milioane de euro. Simona spune ca desi tendinta generala de a consuma vin este in scadere, exista potential pe segmentul premium, iar competitia din aceasta perioada obliga jucatorii din piata sa pastreze un nivel ridicat al calitatii produselor oferite la raft. In acelasi timp, consumul de vin realizat in gospodarii a crescut si reprezinta peste jumatate din totalul vinului consumat in Romania, ceea ce afecteaza si mai mult producatorii.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Propaganda

Vrem. Vrem mai mult. Vrem mereu mai mult, mereu mai inteligent, mereu mai nefacut, mereu mai special, mereu mai simplu si mai firesc. Vrem cu o incapatanare si o insistenta sacaitoare sa facem lucrurile cu cap si... vezi detalii »

Sectiune



Related