Panos Makris despre rezultatele Cosmote si Romtelecom din 2012 si obiectivele pentru noul an

Panos Makris despre rezultatele Cosmote si Romtelecom din 2012 si obiectivele pentru noul an

CCO-ul Cosmote, numit recent si in conducerea Romtelecom, prezinta activitatea de anul trecut a celor doua companii si asteptarile pentru anul in curs.

Evolutia companiei in 2012
In al treilea trimestru al 2012, in pofida competitiei intense, COSMOTE Romania a continuat sa-si consolideze pozitia pe piata si performanta financiara pentru toti indicatorii principali. Datorita extinderii sustinute a segmentului business, precum si performantei foarte bune in zona serviciilor de date, veniturile totale aferente celui de-al treilea trimestru din 2012 au atins valoarea de 118 milioane Euro. EBITDA (castigurile operationale inaintea dobanzilor, taxelor si amortizarilor) a crescut la 34,3 milioane Euro, cu 16,3% comparat cu T3 2011 (+ 18% versus T2 2012). Marja EBITDA a atins 29,1% in T3 2012, in crestere cu 4,6 puncte procentuale comparativ cu T3 2011.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info

GMP+WEBSTYLER

In 2018, agentiile GMP Advertising si Webstyler au fuzionat, formand o singura agentie cu servicii intergrate GMP+WEBSTYLER, parte din GMP Group alaturi de GMP PR, Chapter 4 si Point Public Affairs. Cele doua agentii... vezi detalii »

Initiative Romania

Initiative este una dintre cele mai mari retele independente de media din lume, asigurand servicii specializate de strategie, planificare si cumparare de media. Initiative este membra a Interpublic Group of... vezi detalii »

Oameni

Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Related