Panos Makris despre rezultatele Cosmote si Romtelecom din 2012 si obiectivele pentru noul an

Panos Makris despre rezultatele Cosmote si Romtelecom din 2012 si obiectivele pentru noul an

CCO-ul Cosmote, numit recent si in conducerea Romtelecom, prezinta activitatea de anul trecut a celor doua companii si asteptarile pentru anul in curs.

Evolutia companiei in 2012
In al treilea trimestru al 2012, in pofida competitiei intense, COSMOTE Romania a continuat sa-si consolideze pozitia pe piata si performanta financiara pentru toti indicatorii principali. Datorita extinderii sustinute a segmentului business, precum si performantei foarte bune in zona serviciilor de date, veniturile totale aferente celui de-al treilea trimestru din 2012 au atins valoarea de 118 milioane Euro. EBITDA (castigurile operationale inaintea dobanzilor, taxelor si amortizarilor) a crescut la 34,3 milioane Euro, cu 16,3% comparat cu T3 2011 (+ 18% versus T2 2012). Marja EBITDA a atins 29,1% in T3 2012, in crestere cu 4,6 puncte procentuale comparativ cu T3 2011.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Initiative Romania

Initiative este una dintre cele mai mari retele independente de media din lume, asigurand servicii specializate de strategie, planificare si cumparare de media. Initiative este membra a Interpublic Group of... vezi detalii »

GMP PR

Fondată în 2007, GMP PR, parte a GMP Group, este una dintre cele mai importante agenţii de relaţii publice din România. De-a lungul timpului, activitatea agenţiei a fost recunoscută local şi internaţional... vezi detalii »

Ogilvy Group România

Ogilvy România, parte din rețeaua internațională Ogilvy, este o companie WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume (NASDAQ:WPPGY). Pe piața locală, Ogilvy creează platforme de comunicare,... vezi detalii »

Oameni

Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related