Branduri care merg dincolo de endorsementul clasic, angajand vedete in pozitii de conducere

Branduri care merg dincolo de endorsementul clasic, angajand vedete in pozitii de conducere

Probabil ca atunci cand ati ascultat "Empire State Of Mind", "Fallin’" sau "No one" v-ati imaginat-o pe Alicia Keys ca pe o interpreta cu o voce foarte frumoasa, care din cand in cand jongleaza si cu actoria si care e si o activista convinsa. Acelasi lucru il putem spune despre will.i.am sau Lady Gaga.

E un fapt cunoscut insa ca brandurile cu putere financiara sau cele implicate in cauze de sustinere a diferitelor comunitati vulnerabile apeleaza la staruri pentru a le promova. Beats Electronics a lansat castile Beats by Dr. Dre, Liv Tyler a aparut in spotul Nintendo DS, Angelina Jolie a promovat in acelasi mod Shiseido Cosmetics, Brad Pitt a promovat Chanel No.5, H&M o produs o colectie vestimentara Lana Del Rey, Jose Mourinho a fost numit anul trecut ambasador de brand pentru produsele de ras premium de la Braun, iar Jennifer Lopez a promovat produsele L’Oreal sau Veet, ca sa numim doar cateva exemple.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Geometry

Geometry este agentia de End to End Creative Commerce, parte a WPP. Obiectivul nostru este acela de a crea experiente in retail care sa duca la cresterea businessului. Credem ca spatiul de retail are cel mai... vezi detalii »

Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related