Editura LITERA lanseaza campania "LITERALmente te iubesc!"

In luna februarie, editura LITERA desfasoara campania "LITERALmente te iubesc!", ce include un concurs desfasurat in perioada 4 – 24 februarie si o oferta de pachete-cadou (carti, vin, praline) in toate BookStop-urile editurii din tara, anunta un comunicat primit din partea companiei.

Conform regulamentului, concursul se desfasoara in doua etape, iar castigatorii sunt desemnati prin tragere la sorti. Pentru prima etapa a concursului, care isi desemneaza castigatorul pe 13 februarie, participantii se inscriu printr-un comentariu pe blogul editurii. Comentariul trebuie sa faca referire la prima intalnire, primul sarut sau primul moment in care s-au indragostit. Pentru cea de-a doua etapa a concursului, participantii se incriu printr-un comentariu pe pagina de Facebook a editurii, la postarea initiala in care este anuntat concursul. Comentariul castigator este ales prin tragere la sorti pe 24 februarie.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related