Starcom MediaVest lanseaza seria de infografice HumanGraphExperience

Un studiu derulat de Starcom MediaVest cu privire la obiceiurile de consum de bere ale barbatilor romani de peste 14 ani din mediul urban a aratat ca acestia consuma mai des bere decat citesc o carte sau practica sporturi. Astfel, daca 63% dintre ei consuma bere lunar, in acelasi interval de timp 47% fac reparatii in casa, 37% practica sporturi si 36% citesc carti, informeaza un comunicat emis de Starcom MediaVest.

Studiul a mai aratat ca 60% dintre acesti barbati consuma alcool cu prietenii si rudele, iar faptul ca este o alegere ecnomica, accesibila si adaptabila face din bere un "partener" al barbatilor. In plus, berea este un liant social, oferindu-le barbatilor ocazia de a se exprima liber si a petrece timp de calitate cu prietenii fara a fi necesare subiectele de discutie importante sau interesante.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol


Subiecte

Sectiune

Dictionar



Related