Consultantul in turism Razvan Pascu a lansat o agentie de PR dedicata industriei turismului si ospitalitatii

Industria turismului si ospitalitatii are de acum agentia de marketing si PR dedicata Travel Communication Romania, deschisa de consultantul in turism Razvan Pascu. Travel Communication Romania are ca obiectiv promovarea jucatorilor din industria turismului (agenti de turism, companii aeriene, regiuni turistice, hoteluri sau resorturi) care isi doresc vizibilitate in fata publicului din Romania, informeaza un comunicat emis de companie.

Astfel, agentia va oferi pe langa serviciile clasice de PR, si posibilitatea realizarii de proiecte de comunicare cu bloggeri si jurnalisti. Printre companiile care au colaborat deja cu agentia se numara Air France – KLM, Happy Tour, Hyatt Regency Thessaloniki, TUI Travel Center, Prestige Tours si FlyDubai.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Oameni

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related