UPC in 2012: Rezultate financiare, produse noi in portofoliu si campanii de comunicare cu vedete

UPC in 2012: Rezultate financiare, produse noi in portofoliu si campanii de comunicare cu vedete

Ariana Badin (Director Comunicare Marketing & PR, UPC) declara ca anul 2012 a fost unul bun pentru UPC si prezinta rezultatele inregistrate de companie anul trecut. 16.500 este numarul de noi clienti pe care UPC i-a castigat in 2012, considerand toate serviciile oferite, ajungand la finalul anului la un total de 1.177.600 de clienti. Pe segmentul de televiziune digitala, furnizorul a avut o crestere de 19%, ajungand la 67.800 de abonamente. S-a remarcat si o crestere pentru serviciile premium si astfel abonatii de televiziune HD au ajuns la un numar de 44.000, ceea ce inseamna o crestere pentru UPC de 45% fata de 2011.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Initiative Romania

Initiative este una dintre cele mai mari retele independente de media din lume, asigurand servicii specializate de strategie, planificare si cumparare de media. Initiative este membra a Interpublic Group of... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related