Prin lansarea brandului pentru bebelusi Micolino.ro, Diana Gamulescu face trecerea de la PR la antreprenoriat

Diana Gamulescu a lansat compania Micolino.ro si renunta la PR, dupa 11 ani in domeniu, in favoarea antreprenoriatului. Brandul este dedicat cumparaturilor online de produse pentru nou-nascuti de pana la sase luni. Este si primul magazin din tara care ofera solutii pentru parintii de multipleti, cu bebelusi nascuti prematur sau cu o greutate mica, anunta comunicatul trimis de companie.

"Dupa anii petrecuti in industria de PR si comunicare, am vrut sa-mi deschid si alte orizonturi si am ales calea antreprenoriatului, intr-o nisa care a fost profund dezavantajata pe piata si suferea din lipsa de solutii menite sa usureze adaptarea parintilor de multipleti sau cu bebelusi prematuri, la viata familiala. Vreau sa-mi aduc aportul la dezvoltarea acestui segment si sa ma implic in proiecte sociale de informare privind nasterea prematura, dar nu numai, folosindu-ma de experienta mea in comunicare", a spus Diana Gamulescu (Managing Partner, Micolino.ro).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related