Zoetis prezinta cele 6 directii strategice pentru Europa, Africa si Orientul Mijlociu

Zoetis, fosta divizie veterinara a Pfizer, isi anunta viziunea pentru mediul de afaceri din Europa, Africa si Orientul Mijlociu. Cele 6 directii strategice pe care se va concentra compania sunt: crearea unei parghii intre prezenta locala directa si relatiile puternice cu clientii, patrunderea pe pietele emergente, continuarea devoltarii de noi produse si crearea valorii adaugate in managementul ciclului de viata, in vederea extinderii portofoliului de produse, mentinerea pozitiei de partener pentru accesul la noi produse si tehnologii, asigurarea permanenta de produse de calitate si extinderea afacerilor complementare pentru a deveni un partener mai complex, informeaza un comunicat emis de Ogilvy Public Relations.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Ogilvy Romania

Ogilvy România face parte din rețeaua internațională Ogilvy si oferă pietei din Romania următoarele arii de expertiză, la nivel integrat: strategie de brand, advertising, customer engagement, PR & Influence... vezi detalii »

Branduri

Subiecte

Sectiune



Related