Alexander Vodka deruleaza doua campanii promotionale in-store si in social media

In perioada 5 aprilie - 4 mai Alexander Vodka, din portofoliul Alexandrion Grup, deruleaza campania promotionala "Daruri pentru noul TSAR", informeaza un comunicat emis de ATELIER SAPTE. Campania se va derula la nivel national in principalele lanturi de hypermerketuri, iar cumparatorii pot castiga instant si garantat la achizitia unei sticle Alexandra Vodka miniaturi Alexander Vodka, icre de Manciuria care se servesc langa paharul de vodka si halate de tsar din satin. Numarul total al premiilor este 5.000.

Un alt concurs va fi derulat concomitent pe pagina de Facebook a brandului in cadrul caruia consumatorii care introduc codul unic aflat pe fiecare sticla de Alexander Vodka in aplicatia "Like a TSAR" pot castiga prin tragere la sorti un scaun de masaj din piele.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


WaveCrest

Ne place să credem că rolul principal al advertising-ului este de a crea relații puternice între branduri și oameni. De peste 20 de ani, la WaveCrest România (cunoscută anterior sub numele Grup Șapte și... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related