Praktiker in 2012: vanzarile nete, promotiile cu cel mai mare succes, imbunatatirea experientei de cumparare

Scaderea pietei locale de bricolaj a fost influentata de scaderea pietelor de imobiliare si constructii, inca din 2008. In ultimul an, reprezentantii Praktiker spun ca tendinta de scadere a pietei s-a pastrat, dar nu a mai fost la fel de accentuata ca in anii precedenti.

In 2012, compania a inregistrat vanzari nete de 142,3 mil. EUR, in scadere usoara fata de 2011 (1,5%, din valoarea vanzarilor nete in RON). Pentru 2013, reprezentantii Praktiker vad oportunitati in zonele in care nu s-au deschis inca magazine de bricolaj.

Despre campanii de comunicare, imbunatatirea experientei de cumparare in magazin sau promotii aplicate prin care Praktiker a raspuns situatiei pietei ne vorbesc Mirela Ochiana (Marketing Manager, Praktiker Romania) si Cornelia Gheorghe (Director Achizitii, Praktiker Romania).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Initiative Romania

Initiative este una dintre cele mai mari retele independente de media din lume, asigurand servicii specializate de strategie, planificare si cumparare de media. Initiative este membra a Interpublic Group of... vezi detalii »

Golin Romania

Golin este singura agentie de PR din Romania care a castigat, pentru patru ani la rand, titlul de Agentia #1 in topul Biz PR Awards, iar in 2018 premiul pentru Creativitate in PR si doua premii pentru... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Related