Wizz Air lanseaza noua editie a programului "Ambasadori de brand"

Wizz Air lanseaza noua editie a programului "Ambasadori de brand"

Wizz Air a lansat noul program "Ambasadori de Brand", menit sa recunoasca serviciile oferite la bord de catre echipajul de zbor. Dintre cei peste 900 de membri ai echipajelor Wizz Air, 70 au fost selectati de catre colegi ca finalisti, iar desemnarea castigatorilor se va face prin votul pasagerilor, informeaza un comunicat emis de Free Communication.

Votarea se poate face prin intermediul aplicatiei Facebook aflata pe pagina oficiala Wizz Air, acolo unde pasagerii pot vota o singura data pe zi doi dintre insotitorii de bord favoriti din fiecare tara unde compania detine baze operatione.

In Romania, pasagerii pot alege dintre 15 finalisti: Ana Maria Jurescu si Ana Maria Badea, Iolanda, Georgiana, Andrea-Orsolya, Alice, Andreea-Denis, Noemi, Andreea Macovei si Andreea Velea, Flavius, Diana, Andrei, Roxana sau Teodora.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Campanii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related