Metropolitan Life a sponsorizat campania de informare despre noul numar de telefon al Protectiei Consumatorului

Metropolitan Life sustine campania de informare si educare a consumatorilor "o9atitudine! - InfoUtile", care incurajeaza consumatorii sa apeleze noul numar InfoCons - 021/9551 - pentru a se informa cu privire la produse si servicii, putand obtine informatii despre modul in care pot depune o reclamatie sau o sesizare la Protectia Consumatorului. Campania a fost initiata de Asociatia Nationala pentru Protectia Consumatorilor si Promovarea Programelor si Strategiilor din Romania (A.N.P.C.P.P.S.Romania - InfoCons) in parteneriat cu Secretariatul General al Guvernului.

In cele doua luni de cand a fost demarata campania, 10.000 de romani au apelat noul numar, se precizeaza in comunicatul emis de Metropolitan Life.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related