2.6 trilioane USD, valoarea cumulata a brandurilor incluse in Topul BrandZ

2.6 trilioane USD, valoarea cumulata a brandurilor incluse in Topul BrandZ

Millward Brown a anuntat rezultatele din 2013 ale Topului BrandZ, al celor mai valoroase 100 de branduri globale, comandat de WPP si realizat de Millward Brown Optimor. Valoarea combinata a Topului 100 a crescut cu 77% din 2006. In prezent, brandurile din clasament au o valoare cumulata de 2.6 trilioane USD, anunta comunicatul companiei de cercetare.

 

Cateva dintre concluziile raportului din acest an:

Apple ramane lider in top, cu o valoare estimata la 185 miliarde USD. Apple a crescut cu 1% in ultimul an, comparativ cu principalul sau rival, Samsung, a carui cresterea a fost de 51%. Acesta a ajuns pe pozitia 30 la nivel global, cu o valoare a brandului de 21 miliarde dolari.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Oameni

Subiecte

Sectiune



Related