Studiu GfK Romania: Consumatorii investesc tot mai putin in bunuri de folosinta indelungata

Studiu GfK Romania: Consumatorii investesc tot mai putin in bunuri de folosinta indelungata

Romanii se arata mai optimisti in legatura cu situatia lor financiara si situatia generala a tarii, comparativ cu anul trecut. Totusi, opt din zece romani considera ca nici in prezent, dar nici in viitorul apropiat nu pot economisi. In consecinta, intentia de achizitie pentru bunurile de folosinta indelungata este scazuta. Doar 3% dintre romani au in plan sa isi cumpere sau sa isi contruiasca o casa in perioada urmatoare si 6% sa isi achizitioneze o masina. Rezultatele sunt printre cele mai mici procentre inregistrate pentru acesti doi indicatori ai Barometrului de Incredere a Consumatorului, realizat de Gfk. Datele au fost obtinute in aprilie 2013, anunta un comunicat trimis de compania de cercetare.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related