Proverbiale

Proverbiale
Semida Duriga, CSR Director si Group Creative Director la Next Advertising

Intr-una din clasele primare – nu mai stiu care, fiindca timpul le vindeca pe toate, inclusiv memoria – am primit prima data doua note alternative (4 si 10) pe aceeasi lucrare de control. Ni se cerea sa scriem o compunere explicand proverbul "Ochii care nu se vad, se uita". 10-le  a fost pentru vocabular, imaginatie si aptitudini lingvistice, 4-ul pentru halucinanta interpretare data proverbului. Descrierea facea referire la securistii care ii urmaresc pe oameni, la vecinii care te parasc la Militie si Securitate dupa ce te urmaresc pe vizor sau prin gaura cheii sa vada ce faci si multe alte situatii in care ochii care nu se vad, se uita la tine. Ochii ascunsi de privirile tale sunt aia care te urmaresc din umbra.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info

Next Advertising

Suntem o agentie de publicitate independenta full-service, oferind consultanta de marketing, creatie, media, productie si BTL. Facem tot ce face orice multinationala, doar ca nu exista Next New York care sa ne... vezi detalii »

Companii

Oameni

Subiecte

Sectiune



Related