Influenta comunitatilor online in shopper research

Influenta comunitatilor online in shopper research

Cum ar fi ca in loc sa se planga despre un produs pe Facebook, consumatorii sa se adreseze direct brandurilor, intr-o comunitate online privata?

Se intampla deja, iar Michael Michalis (Fondator & Managing Director, DigitalMR, UK) a prezentat beneficiile unei astfel de comunitati, la Marketing Research Conference, eveniment din seria SMARK KnowHow. In cadrul aceluiasi eveniment,Mihail Stanciu (Strategy & Innovation Director, Hippos) a vorbit despre puterea frustrarii in cercetare, iar Cristina Vasile (Senior Research Consultant, GfK Romania) a explicat cum poate fi insotit online cumparatorul, pe tot parcursul procesului de achizitie.

Seria evenimentelor SMARK KnowHow continua. Pe 4 si 5 iulie are loc Marketing For Women, conferinta ce aduna peste 20 de speakeri, care vor vorbi despre nevoile, capriciile si preferintele targetului feminin din Romania. Inscrierile early bird pentru eveniment au loc pana in data de 17 iunie.

Marketing for Women este un eveniment ce face parte din seria SMARK KnowHow. Partenerul principal al conferintei este TLC, un canal din portofoliul Discovery Networks. Transportator oficial este Air France, iar creative food partner este frufru.

Evenimentul este sustinut de Agrafa, 360 Revolution, Trade Media si Babylon Consult. Partenerii media ai evenimentului sunt: IQads, Realitatea.net, 24 FUN, Cariere, The Institute, HotNews, Magazinul Progresiv, Zumzi, Piata, Ziare.com, Business24, Business Woman, Money Magazine, Money.ro, Money TV, Wall Street, Forbes si Radio Guerrilla.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info

Subiecte

Sectiune



Related