Conform unui studiu comandat de Petrom si realizat de Cult Market Research, pe un esantion reprezentativ de 100 organizatii neguvernamentale din 20 de judete, a reiesit ca topul celor mai implicate companii in viata ONG-urilor, in 2013, este format din Petrom (45%), Vodafone (24%) si Orange (11%). In ce priveste relatia dintre sectorul ONG si mediul privat, 87% dintre organizatiile participante la studiu au declarat ca sustinerea financiara este principala asteptare pe care o au din partea companiilor. Un alt rezultat arata ca voluntariatul in cadrul comunitatii ar motiva 61% dintre ONG-uri sa incheie un contract de parteneriat cu o companie, anunta un comunicat emis de companie.
Petrom, Vodafone si Orange, cele mai implicate companii in sectorul ONG din Romania
 
	Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol			
    
                    Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
            
    
		



![[Descifrat 3.0] Paul Olteanu: Eu nu cred că banii cumpără fericirea. Dar pot să tamponeze nefericirea](https://media.iqads.ro/2025/10/screenshot-2025-10-27-at-15-30-35-cover-850.jpg)

















