Petrom, Vodafone si Orange, cele mai implicate companii in sectorul ONG din Romania

Petrom, Vodafone si Orange, cele mai implicate companii in sectorul ONG din Romania

Conform unui studiu comandat de Petrom si realizat de Cult Market Research, pe un esantion reprezentativ de 100 organizatii neguvernamentale din 20 de judete, a reiesit ca topul celor mai implicate companii in viata ONG-urilor, in 2013, este format din Petrom (45%), Vodafone (24%) si Orange (11%). In ce priveste relatia dintre sectorul ONG si mediul privat, 87% dintre organizatiile participante la studiu au declarat ca sustinerea financiara este principala asteptare pe care o au din partea companiilor. Un alt rezultat arata ca voluntariatul in cadrul comunitatii ar motiva 61% dintre ONG-uri sa incheie un contract de parteneriat cu o companie, anunta un comunicat emis de companie.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related