Lana a cucerit lumea modei bazandu-se pe intuitie

Lana a cucerit lumea modei bazandu-se pe intuitie

Rochia pe care a purtat-o Lana in prima zi de Marketing for Women avea imprimate pe ea doua capete de cocos, cu creste rosii si ochi patrunzatori. Una dintre creatiile ei probabil, care in ultimele luni au luat pe sus lumea fashion-ului romanesc si international, devenind obiectul dorintelor multor doamne si domnisoare. Nu mai exista petreceri tari sau terase cool la care sa nu vezi pe cineva imbracat cu imprimeurile etno care au devenit deja o distinctie a Lanei.

In calitate de speaker la Marketing for Women, Lana a fost relaxata. Nu si-a pregatit nicio prezentare, pentru ca a preferat sa poarte o discutie informala cu oamenii prezenti in sala si a raspuns la intrebari cu umor si fara vreo pretentie falsa. Dintre designerii romani, a fost printre primii care a introdus motivele etno pe haine, folosindu-se de imprimeuri digitale. Rampa de lansare care a propulsat-o in top a fost castigarea competitiei PUMA T7 The Creative Factory, organizat de Puma pe platforma The Creator de la IQads, prin care a transformat un hanorac clasic intr-unul pur romanesc, imprimand pe el modelele unei carpete moldovenesti. Desi initial a fost produs intr-un singur exemplar, cererea pentru hanorac a fost atat de mare, incat brandul a decis sa-l introduca in magazinele sale. Pentru promovarea lui, magazinul Puma din AFI Cotroceni a fost brand-uit cu motive etno si a organizat un Harlem Shake pe Ciuleandra Mariei Tanase.

Intrebata cum arata clientele ei, Lana a spus ca nu stie exact, insa trebuie sa fie niste femei inteligente, care inteleg hainele ei, pentru ca ai nevoie de umor si curaj ca sa porti imprimeurile indraznete. Majoritatea hainelor sunt cumparate online, din magazinul ei, iar brand-ul este mai cunoscut in strainatate decat in Romania.

Lana este si endorser pentru noul telefon Nokia Lumia, pozitie care ii place si despre care crede ca e o situatie de castig pentru ambele parti: te si vinzi, dar ti se si vinde munca.

In viitor, Lana vrea sa spuna "Adio Etno" (glumeste ca asa se va numi si noua ei colectie), dar crede ca traditionalul o sa fie mereu la moda. Asta urmeaza sa vedem, pentru ca Lana Balana o sa mai petreaca ceva timp in clasamentul celor mai cool tineri romani.

Marketing for Women este un eveniment ce face parte din seria SMARK KnowHow. Partenerul principal al conferintei este TLC, un canal din portofoliul Discovery Networks. Transportator oficial este Air France, iar creative food partner este frufru.

Evenimentul este sustinut de Agrafa, 360 Revolution, Trade Media si Babylon Consult. Partenerii media ai evenimentului sunt: IQads, Realitatea.net, 24 FUN, Cariere, The Institute, HotNews, Magazinul Progresiv, Zumzi, Piata, Ziare.com, Business24, Business Woman, Money Magazine, Money.ro, Money TV, Wall Street, Forbes si Radio Guerrilla.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Oameni

Sectiune



Related