Danone lanseaza OIKOS, un nou brand de iaurturi

Danone lanseaza OIKOS, un nou brand de iaurturi

Danone intra pe piata iaurturilor grecesti cu noul brand OIKOS, prezent deja pe pietele din Canada si SUA. Pentru inceput, compania va lansa trei variante de produs, pe pat de fructe (capsune, kiwi si piersici), aceasta fiind o inovatie in portofoliul Danone Romania, care permite mai multa libertate de consum prin posibilitatea de a mixa sau nu iaurtul simplu cu fructele, informeaza un comuniat emis de IMAGE PR. Noile iaurturi au un continut de 5,4% proteine si de 2,2% grasime si o textura cremoasa si densa.

Potrivit comunicatului, in Canada, la doi ani de la lansare, OIKOS este cel mai bine vandut iaurt grecesc de pe piata, iar in SUA este al doila cel mai bine vandut brand din portofoliul Danone, dupa Activia.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related