MyKey, lansat in 2013: Cum reuseste un brand nou sa primeasca in grija cheile romanilor

MyKey, lansat in 2013: Cum reuseste un brand nou sa primeasca in grija cheile romanilor

Intr-un an, Andrei Dumitrescu si Irina Caraivan (Fondatorii MyKey) au ramas fara chei de trei ori. Este vorba despre cheile unui apartament pe care il inchiriau, dar in calitate de proprietari tot au avut batai de cap pentru a deschide usa apartamentului. Cumva, e usor sa ne dam seama unde au gasit inspiratia pentru lansarea MyKey.

Vorbim astazi la rubrica BrandLife despre un brand tanar, intrat pe piata la inceputul acestui an: MyKey, o afacere de depozitare a cheilor de rezerva si livrarea acestora, in situatia in care clientul isi pierde cheile de la casa, masina, birou sau chiar seif.

Un astfel de serviciu este obisnuit in alte tari din Europa, iar in Anglia este adesea folosit ca serviciu adiacent asigurarilor de locuinta. Este ceea ce isi doresc si fondatorii MyKey - brandul lor sa fie perceput ca unul cat se poate de normal, in prezent fiind neconventional pentru romani.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related