Ce influentatori sunt relevanti pentru tineri

Ce influentatori sunt relevanti pentru tineri

Tinerii sunt un public usor influentabil, ca urmare a faptului ca nu au inca preferinte clare de brand, tabieturi de consum si preconceptii. De altfel, 62% dintre tineri cer sfaturi inainte de a cumpara un produs, in timp ce 52% dau sfaturi prietenilor cu privire la achizitia unui produs. Datele fac parte din infograficul "Influence Me – Romanian Youth Use of Influence", cel de-al 6-lea din seria HumanGraphExperience lansat de Starcom MediaVest. Rodica Mihalache (Head of Consumer & Business Insight, Starcom MediaVest Group) povesteste in continuare despre atributele care contribuie la crearea unei legaturi bazate pe incredere intre influentator si cel influentat, importanta retelelor de socializare care se afla in top in toate cele 5 categorii de produse analizate de companie, despre ce influentatori sunti relevanti pentru tineri si exemple nefericite de asocieri intre branduri si celebritati.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Starcom MediaVest

Agentia Starcom MediaVest Group este parte din cea mai mare retea de media din lume, SMG Worldwide, si din grupul de comunicare Leo Burnett. Infiintata in 2000, Starcom este prima agentie de media din Romania... vezi detalii »

Companii

Campanii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related