Rezultatele campaniei de CSR “Join The Pact” derulata de Johnnie Walker

Rezultatele campaniei de CSR “Join The Pact” derulata de Johnnie Walker

12.000 de consumatori romani au semnat pactul Johnnie Walker, luandu-si angajamentul ca nu se vor urca la volan sub influenta alcoolului, ca parte a campaniei de CSR “Join The Pact” pe care brandului a derulat-o in perioada aprilie-iunie 2013, informeaza un comunicat emis de Oxygen PR.

In cadrul campaniei, Johnnie Walker a facut echipa cu Mika Mika Hakkinen, ambasadorul global al brandului pentru promovarea consumului responsabil de alcool si dublu campion mondial de Formula 1, cu echipa McLaren. Acesta a transmis consumatorilor romani mesajul “Nu te urca la volan sub influenta alcoolului”, ca parte din campania globala Johnnie Walker pentru consum responsabil “Join the Pact”. Pana in prezent, aproximativ un milion de oameni din intreaga lume au semnat pactul.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Pozitii

Subiecte

Sectiune



Related