Ioana Obreja (LaserMaxx): Cum comunici cu un public care nu stie nimic despre laser tag

Ioana Obreja (LaserMaxx): Cum comunici cu un public care nu stie nimic despre laser tag

LaserMaxx este un business aparut ca urmare a interesului pentru un joc care sa nu depinda de conditiile meteo. In anul 2007, asociatii Luminita Serban si Adrian Mateescu au cumparat sistemul LaserMaxx si l-au adus in Romania din Olanda. Echipamentul utilizat in cadrul arenelor este achizitionat, cei de la LaserMaxx fiind si distribuitorii acestui sistem in Romania. Am stat de vorba cu Ioana Obreja (Marketing Specialist, LaserMaxx) pentru a afla mai multe despre directiile de business, despre publicurile tinta, strategiile de promovare si evenimentele organizate.

Cum a inceput joaca cu armele laser
Ideea business-ului le-a venit asociatilor in perioada in care organizau Competiile Fara Cravata, o serie de evenimente adresate grupurilor de angajati ca o componenta a sistemului de dezvoltare a culturii organizationale. Structura competiilor, in cadrul carora angajatii concurau la karting, bowling, laser tag, speedball a fost preluata ulterior si pentru evenimentele organizate de LaserMaxx cu bloggeri sau presa.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related