Bergenbier rasplateste prietenia printr-o campanie promotionala cu premii de peste 17 milioane lei

Bergenbier rasplateste prietenia printr-o campanie promotionala cu premii de peste 17 milioane lei

Bergenbier a lansat campania promotionala „Milioane de premii pentru prieteni de milioane” in cadrul careia ofera peste 2 milioane de premii instant in valoare totala de aproximativ 16.800.000 lei, informeaza un comunicat emis de 2active PR. In cadrul campaniei care se desfasoara pana pe 1 noiembrie sunt oferite doua tipuri de premii: PET-uri de 2,5 l Bergenbier si 9 autoturisme Renault, despre care reprezentantii companiei spun ca au fost alese in asa fel incat sa poata fi folosite impreuna cu prietenii cei mai buni.

“Prietenia autentica este valoarea care defineste ADN-ul marcii. Am incercat sa ne transpunem crezul si in aceasta campanie promotionala, care are ca obiectiv sa ii rasplateasca pe milioanele de prieteni ai marcii Bergenbier”, a declarat Mihai Bonca (Director de Marketing, Bergenbier S.A.).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Oameni

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related