RTC a finalizat prima etapa a programului de relansare a brandului

RTC a finalizat prima etapa a programului de relansare a brandului

La un an de la preluarea conducerii RTC, Gabriel Muresanu (Director General,  RTC Proffice Experience) anunta atingerea primelor obiective strategice asumate in septembrie 2012. Sub conducerea lui, RTC a finalizat prima etapa a programului de relansare a brandului anuntat in aprilie 2012, care a constat in cresterea portofoliului de produse si reorganizarea fortei de vanzari, informeaza un comunicat emis de V+O Communication.

Astfel, in acest moment, compania are un portofoliu de produse extins cu aproximativ 1.000 de repere noi. Spre exemplu, RTC si-a extins gama de produse livrabile de la papetarie la produse ce acopera activitatile de suport ale unei companii: curatenia birourilor, confortul angajatilor si protocol,  protectia muncii, articole promotionale.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related