Un nou trend care incurajeaza barbatii sa fie mai activi, implicati si orientati catre progres

Un nou trend care incurajeaza barbatii sa fie mai activi, implicati si orientati catre progres

Camelia Petrescu (Associate Director, Unlock Market Research) a sustinut prezentarea "Barbatul de Romania: De la Superman la baiatul de casa. O perspectiva culturala asupra masculinitatii" in cadrul panelului de research al primei zile Marketing for Men 2013. Prezentarea Cameliei reuneste finding-uri obtinute in urma desfasurarii studiilor "Unlock Kids Panel", din care au fost extrase informatii despre modul in care relationeaza copiii cu parinti,i si "Ghid de conversatie de la roman la roman", care a condus la analiza masculinitatii dintr-o perspectiva culturala.

Prezentarea a aratat faptul ca reprezentantii sexului masculin din Romania considera fuga de responsabilitate un act de curaj. De asemenea, pentru ei alegerea de a nu se implica este ceea ce se asteapta din partea unui barbat adevarat. Camelia a vorbit despre toate aceste valori masculine, le-a explicat in contextul unei culturi orientate spre feminitate si a sugerat care ar trebui sa fie abordarea brandurilor care doresc sa cucereasca acest segment.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Campanii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related