Miruna Meirosu (Curtea Veche Publishing): proiecte creative pentru incurajarea consumului de carte

Miruna Meirosu (Curtea Veche Publishing): proiecte creative pentru incurajarea consumului de carte

Pe Miruna Meirosu am cunoscut-o la facultate, atunci cand a sustinut o prezentare in cadrul cursului Imaginea Liderilor. Cu o voce blanda si un zambet larg, tehnicile de manipulare de care vorbea nu mai pareau asa de urate. Este genul de persoana pe care ai asculta-o ore in sir vorbind, si asa a fost si acum, cand am reintalnit-o in biroul ei de la Curtea Veche, unde ocupa pozitia de PR Manager.

Un student ideal, care invata pentru sine si nu pentru note. Faptul ca a fost sefa de promotie nu poate decat sa confirme acest lucru. Un semestru si l-a petrecut in Perugia, unde a fost plecata cu o bursa Erasmus. Si-a facut timp atat pentru invatat, cat si pentru internship-uri, stagii de practica si alte proiecte care sa o ajute mai departe in cariera ei. Toate experientele au ajutat-o sa realizeze cat de mult isi doreste sa lucreze in PR-ul cultural. Cu putin noroc si multa munca, Miruna a ajuns exact in domeniul pe care si l-a dorit.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Dosare editoriale

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related