Whirlpool Romania va dona cel putin 20.000 euro pentru programul de educatie „A doua sansa”

Whirlpool Romania va dona cel putin 20.000 euro pentru programul de educatie „A doua sansa”

Whirlpool Romania, in parteneriat cu Salvati Copiii, lanseaza campania „Multumim, tu faci diferenta” in cadrul careia ofera, pe langa o reducere de pret, un procent din vanzari care va merge catre programul de educatie „A doua sansa”. Suma minima donata de Whirlpool Romania este de 20.000 euro, indiferent de evolutia vanzarilor in promotie, informeaza un comunicat emis de Antonescu PR & Consulting.

La aceasta campanie participa doar anumite produse, carora li se aplica o reduce de 140 si 260 lei. Cel mai mic pret al unui produs Whirlpool din campania “Multumim, tu faci diferenta” este de 1.450 lei (masina de spalat AWOC 51000), iar cel mai scump produs este in valoare de 3.650 lei (uscatorul AZA 999). Campania se adreseaza consumatorilor de electrocasnice din segmentul medium-high, despre care reprezentantii companiei precizeaza ca sunt un public educat si implicat, care constientizeaza importanta educatiei si a investitiei in generatiile viitoare. Campania "Multumim, tu faci diferenta" se desfasoara in perioada 4 octombrie – 20 decembrie si va fi implementata in parteneriat cu retailerii de electroIT, utilizand mecanisme co-branded.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related