Studiu MEDNET: Ce isi cumpara romanii de pe internet

Studiu MEDNET: Ce isi cumpara romanii de pe internet

Potrivit unui studiu realizat online de MEDNET Marketing Research Center in perioada 17 – 24 septembrie, 86.2% dintre utilizatorii romani de internet din mediul urban au realizat cumparaturi online. Magazinele din Romania au fost utilizate exclusiv de 80,6% dintre participantii la studiu, pe cand doar 1,2% au cumparat exclusiv de la magazine online din strainatate. Procentul celor care au facut cumparaturi atat din magazinele din tara cat si din cele din strainatate este de 18,2%. Esantionul studiului a fost de 710 persoane din mediul urban, cu varsta cuprinsa intre 18 si 55 de ani.

Majoritatea celor intervievati (30,3%) fac cumparaturi online cel putin o data la trei luni,  20,6% cumpara de la magazine online cel putin o data la 6 luni si 23,6% dintre cei inclusi in studiu cumpara la o perioada mai mare de o jumatate de an. Doar 13,9% fac cel putin o data pe luna cumparaturi pe internet. Cei care au declarat ca nu au achizitionat niciodata produse online sunt, in medie, persoane cu varsta de peste 49 de ani, cu un venit lunar net al familiei mai mic de 1000 de lei.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related