Incurajarea consumului de produse locale prin intermediul campaniei "Produs in Sibiu”

Incurajarea consumului de produse locale prin intermediul campaniei "Produs in Sibiu”

Desfasurata de Asociatia "Produs in Sibiu” in perioada 1 septembrie 2013- 28 februarie 2014, campania "Produs in Sibiu” incurajeaza consumul de produse locale urmarind, totodata, recunoasterea valorilor Sibiului. Printr-o serie de evenimente culturale si actiuni stradale, campania, aflata la cea de-a doua editie, isi propune sa implice si sa responsabilizeze locuitorii orasului Sibiu. Am discutat cu Adina Vintila Strajan (Director General, Sibiu 100%) despre situatia companiilor din Sibiu la momentul actual si despre obiectivele si etapele acestei campanii.

SMARK: Care este situatia companiilor din Sibiu in acest moment si unde e loc de imbunatatiri?
Adina Vintila Strajan: Sibiul este intr-o continua dezvoltare. Rata somajului este in scadere. In judetul nostru la finalul lunii septembrie aveam inregistrata o rata a somajului de 4,03%, printre cele mai mici din tara. Sectorul industrial detine peste 50% din angajati. Parcurile industriale si forta de munca ieftina din Sibiu au atras companii gigant de pe piata mondiala precum Marquardt, Continental, Thyssenkrupp, Kromberg&Schubert, Aeronamic si investitii straine directe de ordinul milioanelor de euro. Sibiul are un nivel de industrializare ridicat, companiile care populeaza zonele industriale extind centrele de productie din judetul nostru.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune

Dictionar



Related