Heineken a lansat #ShareTheSofa, un hashtag pentru Twitter prin care jucatori de fotbal cunoscuti din toata lumea sunt invitati sa comenteze fiecare meci din UEFA Champions League in timp real, sa raspunda intrebarilor fanilor si sa interactioneze cu acestia. Hashtag-ul a fost lansat in timpul meciului dintre AC Milan si Celtic FC, cand fostul capitan al Nationalei Olandei, Ruud Gullit, a raspuns mesajelor primite pe Twitter. Pe 6 noiembrie, in timpul meciul dintre Barcelona si AC Milan, fotbalistul argentinian Hernan Crespo va comenta alaturi de fanii de pe Twitter, arata un comunicat emis de Oxygen PR.
Heineken invita microbistii alaturi de fotbalisti legendari, pe canapeaua virtuala #ShareTheSofa
	Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol			
    
                    Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
            
    
		


											



![[Descifrat 3.0] Paul Olteanu: Eu nu cred că banii cumpără fericirea. Dar pot să tamponeze nefericirea](https://media.iqads.ro/2025/10/screenshot-2025-10-27-at-15-30-35-cover-850.jpg)














