Marketingul afiliat prin Profitshare a generat vanzari de peste 15 milioane de lei de Black Friday

Marketingul afiliat prin Profitshare a generat vanzari de peste 15 milioane de lei de Black Friday

Black Friday a adus afiliatilor din Profitshare peste 25.000 de comenzi in valoare totala de 15 milioane de lei, informeaza un comunicat emis de SmartPoint. Potrivit reprezentantilor companiei, Profitshare a avut o cota de piata de peste 65% pe segmentul marketing afiliat de Black Friday.

Cele 34 de magazine online afiliate au inregistrat 1,3 milioane de click-uri care au generat peste 25.000 de comenzi. Cele mai vandute produse au fost cele din categoriile: IT&C (laptopuri, tablete, electrocasnice), moda (imbracaminte, lenjerie si incaltaminte), carti, ingrijire personala si produse pentru copii.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Campanii

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related