Studiu GfK National Brands & Private Labels Drivers: romanii au cea mai mare incredere in calitatea Heidi

Studiu GfK National Brands & Private Labels Drivers: romanii au cea mai mare incredere in calitatea Heidi

Potrivit studiului GfK National Brands & Private Labels Drivers, Heidi detine prima pozitie printre brandurile de bunuri de larg consum in a caror calitate romanii au cea mai mare incredere, informeaza un comunicat emis de agentia de research. Al doilea brand din clasament este Santal, urmat de Zewa. Pozitiile a patra si a cincea sunt ocupate de Granini si de BelVita.

Studiul GfK National Brands & Private Labels Drivers a fost realizat online pe 1.000 de respondenti si au fost investigate individual 100 de branduri de produse la larg consum. In total, 7.500 de evaluari de branduri au fost obtinute. Selectia brandurilor a fost realizata pentru toate segmentele de pret (premium, mainstream, economic, marci private cu valoare adaugata si marci private din segmentul economic). Culegerea datelor a fost facuta in octombrie 2013.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related