GSK anunta schimbari in modul de recompensare a angajatilor: satisfactia pacientilor devine prioritara

GSK anunta schimbari in modul de recompensare a angajatilor: satisfactia pacientilor devine prioritara

In 2014 GSK va implementa la nivel global un nou sistem de recompensare ce se va aplica tuturor angajatilor din vanzari si care lucreaza in mod direct cu profesionistii din domeniul sanatatii, anunta un comunicat din partea companiei.

Pe piata locala, GSK a eliminat target-urile individuale de vanzari la inceputul anului 2013, astfel incat, incepand din acest an, angajatii vor fi evaluati si recompensati pentru cunostintele lor specializate, pentru calitatea serviciilor pe care le ofera cu scopul de a sustine imbunatatirea starii de sanatate a pacientilor, precum si pentru performata companiei.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Pozitii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related