Studiu EY: dificultatile si prioritatile companiilor care vor sa se dezvolte in zona de digital

Studiu EY: dificultatile si prioritatile companiilor care vor sa se dezvolte in zona de digital

Conform raportului EY - Sustaining digital leadership!, dezvoltarea in digital reprezinta una dintre principalele zone de interes pentru companiile de media si divertisment. Astfel, 70% dintre companiile pe care studiul le clasifica drept lidere in digital sunt dispuse sa piarda bani pe termen scurt pentru a favoriza dezvoltarea digitala pe termen lung, indica un comunicat din partea EY.

Studiul arata ca 85% dintre liderii pe digital doresc sa construiasca relatii directe cu clientii. Companiile din aceasta categorie considera ca principalele avantaje ale investitiei in directia digitalului sunt accesul in timp real la datele si comportamentul clientilor (raportat de 77% dintre acestea), crearea unei culturi a inovarii (prioritate strategica pentru 64%), ascultarea dorintelor clientilor si evaluarea interactiunii cu acestia (importanta pentru 57%).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Branduri

Oameni

Sectiune



Branded


Related