Vodafone lanseaza serviciul de relatii cu clientii direct pe telefonul mobil, prin intermediul chat-ului

Vodafone lanseaza serviciul de relatii cu clientii direct pe telefonul mobil, prin intermediul chat-ului

Pentru a raspunde solicitarilor utilizatorilor, Vodafone lanseaza pentru abonatii si utilizatorii cartelei Vodafone serviciul de chat mobil, care poate fi utilizat gratuit direct de pe telefonul mobil de catre toti clientii Vodafone care au un smartphone cu o conexiune activa la Internet, atat prin aplicatia MyVodafone, pentru iOS si Android, cat si prin site-ul pentru mobil m.vodafone.ro, anunta un comunicat din partea companiei.

Traficul de date efectuat pe site-ul pentru mobil, in aplicatie si in chat este gratuit pentru toti utilizatorii Vodafone. Pentru a intra in legatura online cu un consultant al serviciului de relatii cu clientii, utilizatorii trebuie fie sa se autentifice in MyVodafone si sa acceseze butonul de chat, fie sa activeze mai intai chat-ul si ulterior sa se autentifice. Serviciul de chat mobil este disponibil, in acest moment, de luni pana vineri, in intervalul 8:00-22:00, iar sambata, duminica si de sarbatorile legale, intre orele 8:00-18:00. In scurt timp, serviciul va fi accesibil 24/7, inclusiv pentru clientii serviciilor de business. De asemenea, in perioada imediat urmatoare, serviciul de chat va fi disponibil si in versiunea de browser MyVodafone.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Branduri

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related