Studiu GfK Romania: cat ii lasa furnizorii de utilitati pe romani sa astepte pana sa primeasca raspuns la o reclamatie

Studiu GfK Romania: cat ii lasa furnizorii de utilitati pe romani sa astepte pana sa primeasca raspuns la o reclamatie

Un studiu realizat de divizia Mystery Shopping a GfK Romania arata ca CEZ si ENEL sunt furnizorii de utilitati care preiau cel mai prompt apelurile telefonice din partea clientilor, durata pana cand un operator intra in contact fiind de doua minute. La E.ON insa, timpul de asteptare depaseste 6 minute. Studiul a fost realizat in perioada 7-14 februarie, contactand la telefon si pe e-mail furnizorii de utilitati CEZ, E.ON, ENEL si GdF Suez. Evaluarile au avut la baza scenarii de informare si de reclamatie.

Calitatea raspunsului a fost evaluata ca fiind cea mai ridicata pentru GdF Suez si CEZ, unde operatorii formuleaza cerearea pentru a se asigura ca au inteles-o corect, asigurandu-se si ca raspunsul transmis a fost inteles de client. Operatorii de la aceiasi furnizori au obtinut cele mai bune scoruri si pentru indicatori precum „multumire pentru apel” sau „ascultare activa”. La polul opus se afla E.ON.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related