O cifra de afaceri cu 40% mai mare in 2013 pentru FlorideLux.ro

O cifra de afaceri cu 40% mai mare in 2013 pentru FlorideLux.ro

Floridelux.ro a inregistrat o crestere de 40% a cifrei de afaceri in 2013, informeaza un comunicat emis de Total PR. Unul dintre motivele cresterii este investitia in infrastructura, logistica si in promovare.

Potrivit comunicatului, un alt motor de crestere important a fost si campania publicitara Vodafone, in care au fost incluse floraria FlorideLux si Marius Dosinescu, reprezentatul companiei.

"Campania Vodafone de anul trecut, care a prezentat povestea si oamenii din spatele succesului FlorideLux, a fost principalul catalizator al cifrei de afaceri, generand o crestere imediata de peste 30%, fata de cea naturala estimata initial", a declarat Marius Dosinescu.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Branduri

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related