Diana Lupescu (Ursus Breweries): Pentru a avea succes in marcom, trebuie sa jonglezi cu doua puteri supranaturale: empatie si intuitie

Diana Lupescu (Ursus Breweries): Pentru a avea succes in marcom, trebuie sa jonglezi cu doua puteri supranaturale: empatie si intuitie

M-am intalnit cu Diana Lupescu (Jr. Brand Manager, Peroni) pe la pranz, intr-un bistro de pe Calea Victoriei. Printre mancaruri savuroase, mi-a povestit despre parcursul ei profesional, brandul pe care il reprezinta si oamenii care o inspira.

Marketingul a ales-o si nu are niciun regret ca nu a urmat FABIZ (Facultatea de Administrarea Afacerilor, cu predare in limbi straine in cadrul ASE), facultatea despre care credea, in anii adolescentei, ca i s-ar potrivi cel mai bine. Odata intrata in lumea marcom-ului, Diana s-a indragostit si asa avea sa-si inceapa cariera in domeniu, in care s-a implicat inca din facultate. Proiecte, cursuri, seminarii, conferinte: Diana este un izvor de energie cand vine vorba despre autoperfectionare. Acum, crede ca nimic nu este intamplator si a invatat sa-si asculte intuitia, despre care spune ca este unul dintre atuurile necesare succesului in industrie.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Related