DERO a monitorizat publicatiile print centrale, publicatiile online si blogurile cu scopul de a le identifica pe cele care, in decursul ultimei luni, au folost cuvantul "bucurie" de cele mai multe ori in articolele publicate, informeaza un comunicat emis de THE PRACTICE.
Initiativa face parte din platforma de comunicare DERO - "Descopera bucuria" si rezultatele monitorizarii au fost facute publice pe 20 martie, de Ziua Internationala a Fericirii. Obiectivul DERO este acela de atrage atentia asupra necesitatii unei contraoferte informationale pozitive.
In online, ProSport are 34 de articole ce cuprind cuvantul "bucurie", Jurnalul National este cotidianul care a mentionat cuvantul "bucurie" de 29 de ori, saptamanalul Formula As a utilizat cuvantul "bucurie" de 30 ori, revista lunara Psychologies a folosit cuvantul "bucurie" de 10 ori si pe blogul www.scacuncristina.blogspot.com cuvantul "bucuria" a fost mentionat de cele mai multe ori (90).