Studiu mediaTRUST: Vizibilitatea lanturilor de retail din Romania in ianuarie – martie 2014

Studiu mediaTRUST: Vizibilitatea lanturilor de retail din Romania in ianuarie – martie 2014

Potrivit unui raport de monitorizare a vizibilitatii lanturilor de retail din Romania realizat de mediaTRUST, Carrefour, Lidl si eMag sunt retailerii care au avut cea mai multa vizibilitate in primele trei luni ale anului 2014, informeaza un comunicat emis de furnizorul de servicii de monitorizare. Analiza a luat in calcul 30.442 de mentiuni inregistrate in perioada 1 ianuarie – 31 martie 2014 in online, in print, la TV si la posturile de radio.

Carrefour a intregistrat 4.860 de aparitii in media in intervalul analizat, fiind urmat de Lidl cu 2.568 de mentiuni si de eMag cu 2.401 de mentiuni. Topul extins include si urmatorii retalieri: Auchan (cu 2.388 de mentiuni), Kaufland (cu 1.680 de mentiuni), Mega Image (cu 1.474 de mentiuni), Metro (1.288 de mentiuni), Flanco (1.199 de aparitii), Dedeman (969 de mentiuni) si Cora (954 de mentiuni). Mentiunile au fost facute, in cea mai mare parte, online.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Related